Burada başqa bir sual qarşıya çıxır: İmam Hüseyn (eleyhissalam) türbetine secede etmek ve onu lazım bilmekle bu emelin müsteheb olmasını hökm etmek Allah derkahının ezizlerinin eserlerine bir növ teberrük etmekdir. Göresen Allah övliyaları ve onların nişanelerine teberrük etmek tovhid ve yeganeperestlik ruhu ile uyğundurmu? Bu sualın cavabında "Allah dergahı ezizleri ve İslam rehberlerinin nişanelerine teberrük" adlı behsi sizin nezerinizden keçiririk.
Allah övliyalarının nişanelerinden teberrük kimi istifade müselman firqeleri arasında sonradan meydana gelen bir mesele deyil, eksine bunun kökleri Resulullahın ve sehabelerin heyatı tarixinin derinliyine gedib çıxır. Tekce Peyğember (s.e.v.v) ve onun dostları yox hem de ondan evvelki peyğemberler de bu işe se`y gösterirdiler. Indi övliyaların nişanelerini tebberrük etmeyin sünne ve kitab baxımından qanuni olmasını nezerinizden keçiririk.
Ardi var...Добавлено (23.05.2008, 10:15)
---------------------------------------------
...ardi...
1. Öz asimani kitabımız Qur`anda oxuyuruq:
اِذهَبوا بِقَمِصي هذا فَاَلقوه عَلي وَجهِ اَبي يَاتِ بَصيرا
"Ele ki, Yusif öz dostunu qardaşlarına teqdim etdi ve onları bağışladı, sonra buyurdu: "Menim bu köyneyimi özünüzle aparın ve atamın suretine atın ki, gözleri açılsın."
Qur`an sonra buyurur:
فَلَما اَن جاءهّ البَشيرّ اَلقاهُ عَلي وَجهِهِ فَارتَدَُ بَصيرا
"Ele ki, müjde veren o köyneyi onun üzüne atdı, gözleri açıldı."
Qur`anın bu danılmaz sözleri Allah peyğemberlerinden birinin (Ye`qub) digerinin (Yusif) köyneyini tebberrük kimi götürmesine aşkar bir delildir ve gösterir ki, bu köynek Hezreti Ye`qubun gözlerinin açılmasına sebeb olmuşdur.
Burda (neuzu billah) demek olarmı ki, bu iki ezemetli peyğemberin etdiyi iş tovhid ve Allahperestlik çerçivesinden xaricdir?!
2. Şekk yoxdur ki, İslamın eziz Peyğemberi (s.e.v.v) Allah Evini tevaf edende elini Hecerül-esvede sürtür, onu lems edir, yaxud öpürdü. Buxari öz "Sehhih" kitabında deyir: "Bir kişi Ebdüllah ibni Ömerden Hecerül-esvedi lems etmek barede soruşdu. O dedi:
رَاَيتُ رَسُولَ اللهِ صلي الله عليه و آله و سلم يَستَلِمُهُ وَ يُقَبِلُهُ
"Peyğemberi, Hecerül-esvedi lems edib öpüen halda gördüm."
Daşı öpmek ve lems etmek Allaha şerik qoşmaqdırsa, heç vaxt Peyğember bele bir iş görmezdi.
...Ardi var...
Добавлено (23.05.2008, 10:16)
---------------------------------------------
...ardi...
3. Tarix ve sünne kitabları arasında mövcud olan sehih ve mö`teber kitablarda Peyğember (s.e.v.v) sehabesinin o hezretin eserlerini, yaxud paltarını öpüb destemaz aldığı ve su içdiyi qabı teberrük kimi istifade etmeleri barede çoxlu hedisler göze deyir. Biz onlara müraciet etsek, bu işin beyenilen ve şer`i cehetden qanuni olması barede azacıq da olsun, şübheye yer qalmır. Baxmayaraq ki, bu barede mövcud olan hedisleri bu kiçik bir kitabda sığışdırmaq mümkün deyil, lakin nümume üçün onlardan be`zilerini burada qeyd edirik:
a) Buxari öz "Sehih" kitabında Peyğmberin (s.e.v.v) ve onun sehabelerinin emeli reftarlarını be`zi xüsusiyyetlerini gösteren uzun bir hedisi neql edenden sonra yazır:
وَ اِذا تَوَضََّاَ كادوا يَقتَتِلُونَ عَلي وُضوئهِ
"Her vaxt Peyğember destemaz alanda az qalırdı ki, muselmanlar onun destemaz suyunu elde etmek üçün bir-biri ile vuruşsunlar."
b) Ibni Hecer deyir:
ان النبي ص كانَ يُوتي بِالصِبيانِ فَيَبرُكُ علَيهِم
"Peyğemberi Ekrem (s.e.v.v) uşaqları qucağına alıb onları teberrük edirdi."
v) Mehemmed Tahir Mekki yazır:
"Ümmü Sabit deyir: Resulullah bize geldi ve divardan asılmış tuluğun ağzından ayaq üste su içdi, men sonra onun su içdiyi yeri teberrük üçün öpdüm" (Sonra elave edir:) bu hedisi Termezi revayet etdikden sonra deyir: "Bu sehih ve hesen hedislerdendir. Bu hedisi şerh eden "Riyazüs-salihin" kitabında deyir: Ümmü Sabit tuluğun ağzını kesdi ki, Peyğemberin ağzının yerini ve onu teberrük kimi saxlasın. Hemmçinin, sehabeler çalışırdılar ki, Peyğemberin (s.e.v.v) su içdiyi yerdren su içsinler."
"Medinenin xidmetçileri sübh namazı vaxtı su qabı ile birlikde Peyğemberin yanına gedirdiler. Peyğemberi Ekrem öz mübarek elini o qabların her birine salırdı, çox vaxt soyuq sübh çağında onun yanına gelirdiler, Peyğember yene de öz elini o qabların içine batırırdı. (teberrük üçün)"